SPECYFIKACJA TECHNICZNA SPECYFIKACJA TECHNICZNA CUPRA BORN 1 Podana maksymalna moc układu napędowego w przypadku samochodów elektrycznych jest możliwa do uzyskania tylko w określonych warunkach. Na dostępną moc układu napędowego wpływa szereg czynników takich jak temperatura otoczenia, poziom naładowania akumulatora, jego temperatura czy stopień zużycia. Dla wersji e-Boost maksymalna moc wyjściowa jest dostępna wyłącznie przy wyborze profilu jazdy CUPRA, a przede wszystkim wtedy, gdy maksymalna temperatura akumulatora wysokiego napięcia znajduje się w zakresie 23–50°C oraz poziomu jego naładowania jest większy niż 50%. Odstępstwa, szczególnie od wyżej wymienionych parametrów, mogą prowadzić do spadku mocy, aż do braku dostępności maksymalnej mocy wyjściowej włącznie. Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Zużycie paliwa i emisja CO2 zostało określone zgodnie z procedurą WLTP. Zasięg dla samochodów elektrycznych lub pracujących w trybie elektrycznym może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Elektryczny Pojemność akumulatora netto/brutto (kWh) Prędkość maksymalna (kmh) Przyspieszenie 0-100 kmh (s) Emisja C02 (g/ km) Cykl mieszany Maksymalny zasięg - tryb elektryczny (km) Zużycie energii - cykl mieszany (kWh/100km) Akumulator 58 kWh, moc do 231 KM 1 (skrzynia automatyczna 1-biegowa) 58/62 160 6,6 0 421 15,5-17,4 Akumulator 77 kWh, moc do 231 KM 1 (skrzynia automatyczna 1-biegowa) 77/82 160 7,0 0 551 15,7-17,5 56 57
RkJQdWJsaXNoZXIy MTUyNTgzMQ==